Matched

  • Breaking News

    متعدد بار سونے کا تمغہ جیتنے والا پہلوان ، لابنشو شرما رشیشش سے لندن تک دنیا کا سب سے طویل بس سفر شروع کرنے کے لئے تیار ہے۔

     متعدد بار سونے کا تمغہ جیتنے والا پہلوان ، لابنشو شرما رشیشش سے لندن تک دنیا کا سب سے طویل بس سفر شروع کرنے کے لئے تیار ہے۔




    اہم نکات:


    یہ بس 75 ممالک میں 20 ممالک سے سفر کرے گی یہ دنیا کا سب سے بڑا روڈ سفر ہوگا۔

    اس ناقابل یقین سواری پر صرف 20 مسافروں کو لیا جائے گا۔


    • پہلوان لابنشو شرما کے ساتھ دنیا کا سب سے بڑا بس ٹور۔



    اس ٹور کو انکریڈیبل انڈیا بس رائڈ کا نام دیا گیا ہے۔ 


    ⦁ یہ بس 20 ممالک میں 75 دن میں سفر کرے گی اور رشیش سے لندن تک 21 ہزار کلومیٹر کا فاصلہ طے کرے گی اور اسکاٹ لینڈ پہنچے گی۔


    ⦁ یہ سفر رشیکیش کی شکل میں شروع ہوگا اور لندن میں اختتام پذیر ہوگا۔ اس سفر کا بنیادی مقصد ہندوستانی ثقافت کو عام کرنا اور اپنے ملک کو فائدہ پہنچانے کے ل دوسرے ممالک کے بارے میں جاننا ہے۔


    ⦁ لابنشو قبل ازیں بین الاقوامی سڑکوں پر 32 ممالک سے امن کے دورے کرچکے ہیں۔


     ⦁ لابنشو نے ٹرک کھینچنے کا عالمی ریکارڈ اپنے نام کیا جس کا وزن 20 ٹن تھا۔


    ⦁ لابنشو کو مرحوم صدر پرنب مکھرجی اور موجودہ وزیر اعظم نریندر مودی نے بھی اعزاز سے نوازا ہے۔


    •آپ کو یہ سن کر حیرت ہوگی کہ اب آپ کو لندن پہنچنے کے لئے کسی پرواز کی ضرورت نہیں ہے ، اب آپ بس سے بھی ہندوستان سے لندن جا سکتے ہیں۔ صرف ایک یا دو نہیں بلکہ لابنشو آپ کو دنیا کے 20 ممالک کے راستے رشیش سے لندن لے کر جائیں گے۔ حیرت انگیز سفر سڑک کے ذریعے 21،000 کلومیٹر طویل طے کرے گا۔


    •یہ سفر اتراکھنڈ کے رِیشکیش سے شروع ہو کر لکھنؤ سے ہوتا ہوا امفال کی طرف جائے گا اور پھر میانمار میں داخل ہوگا۔ اس کے بعد ، وہ تھائی لینڈ ، لاؤس ، چین ، کرغزستان ، قازقستان ، ازبکستان پہنچیں گے۔ بعد میں وہ یورپی ممالک روس ، لٹویا ، لتھوانیا ، پولینڈ ، جمہوریہ چیک ، آسٹریا ، جرمنی ، سوئٹزرلینڈ ، فرانس سے ہوتے ہوئے انگلینڈ پہنچیں گے۔ یہ سفر یہاں نہیں رکے گا ، مسافر ویلز اور اسکاٹ لینڈ سے بھی لطف اندوز ہوں گے۔


    •اس بس سفر کا اہتمام مشہور ہندوستانی پہلوان لابنشو شرما کررہے ہیں ، جو اپنے بھائی وشال شرما کے ساتھ مل کر متعدد بار ملک کے لئے طلائی تمغہ جیت چکے ہیں۔ یہ بات قابل ذکر ہے کہ لابنشو شرما کو یہ اعزاز وزیر اعظم نریندر مودی اور مرحوم صدر نے حاصل کیا ہے۔ پرنب مکھرجی۔ اس تناظر میں یہ بات اہم ہے کہ لابنشو شرما اور ان کے بھائی وشال شرما نے حال ہی میں اپنے عالمی امن ٹور کے حصے کے طور پر ہندوستان سے لندن تک سڑک کے ذریعے سفر مکمل کیا ہے۔


    •اس سفر میں صرف 20 افراد حصہ لے سکیں گے۔ جب سے اس سفر کا خیال ملک کے سامنے لابنشو نے پیش کیا تھا تب سے ملک کے ہر حصے کے لوگوں نے اس کی طرف دلچسپی کا مظاہرہ کرنا شروع کردیا ہے۔ اس سفر سے متعلق مزید معلومات کے لئے ، نیچے دیئے گئے لنک پر کلک کریں۔


    اسٹریٹجک ماہر بدری اس دنیا کے طویل ترین 'رشیشکیش سے لندن' کے سفر کو کامیاب بنانے میں مدد فراہم کررہا ہے

    No comments

    Post Bottom Ad